Odine With Love

Odine With Love

marți, 18 martie 2014

~ Am vrut... ~ (Poem de dragoste XX) ~

~ Am vrut ca noaptea să te aresteze şi ochii mei să te vadă,
Dimineaţa ca  o rază de soare ... corpul tău în zorii zilei,
Dragostea mea  nemărgintă să te ţină înlănţuită,
Am vrut să fiu balsamul  sângelui tău... liniştea din ochii tăi.

Am vrut să mă dezbrac de rochia albă de voal pentru o clipă, Pentru puţin timp  să ţin iluzia gurii tale prin satin pe corpul meu,
Am vrut să dărâm zidurile timpului şi să ţin iluziile vieţii departe,
Am vrut să renasc din cenuşa toamnei, pentru o zi de primăvară.

Am vrut ca noaptea să te dezbrace în visele mele ... obosit,
Să mi te adoarmă în braţe, chiar dacă corpu-mi se va sufoca,
Această dorinţă care mă arde ca nişte flăcări fierbinţi,
Să mă îmbăt cu gustul gurii ce alină setea în săruturi.

Am vrut să-mi las buzele să adoarmă ... ochii să se închidă
Corpul meu să se liniştească după incendiul iubirii,
Să plângem pierduţi în noaptea tăcută

Să adormim în visele mele, plini de speranţe. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu