Odine With Love

Odine With Love

marți, 4 martie 2014

~ Nu veni prea târziu! ~ (Poem de dragoste XVI) ~

~ Mi-ai zis
" Am nevoie să mă înţelegi! "
Dar vreau să-mi spui ce se întâmplă,
Trebuie să ştiu că nu există altă soluţie.
Decât locul ce mă duce plină de emoţie în gol.

Sunt semne că îmi doresc mai mult

Şi vreau sa înţelegi!
Şi să-ţi spun
"Nu veni prea târziu!" 

Spune-mi tu fără să te întreb eu,
Fără să îţi aduc aminte
Când vei simţi că aşteptarea va lua sfârşit,
" Dragostea mea, nu vin târziu! "

" Şi nu veni prea târziu!" 

Spune-mi, fără amărăciune,
Când inima mea arde în focul geloziei.
Spune-mi de la fereastra inimii,
Unde ai venit mereu târziu,

"Nu voi veni târziu!" 


Ştii la fel de bine ca şi mine,
Că mereu va apărea o altă femeie în drum,
Şi tot te voi lăsa să-ţi înveţi lecţia,
Chiar dacă în suflet voi simţi tristeţe,
Când îmi vei spune,
"Vezi, că nu vin mai devreme!"

În mod ironic,
Pentru ca voi ştii unde te duci,
Şi că mereu voi ajunge cu o zi mai devreme
Ai grijă ca tu, să nu apari în viaţa mea
Înainte de a fi prea târziu! ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu