Odine With Love

Odine With Love

vineri, 8 mai 2015

~ Bijuterie... ~

~ Te rog să nu mă porți la brațul tău ca un gablonț
Sau o bijuterie de proastă calitate.
Pietrele alea prețioase care sunt bătute
Sunt lacrimile mele de atâția ani
Iar valoarea lor e inestimabilă...
Așa că te rog nu mă pune nici în sertatul,
Cu mărgeluțe înșirate pe ață.
Locul meu e în cutiuța de catifea roșie
Pentru că marginile mele sunt fine,
Deși sunt suficient de puternice,
S-au șlefuit de atâtea lovituri ale vremii
Și nu ar merita să se simtă lovite de colțuri dure.
În cutiuța moale pot sclipi la adevărata mea valoare
Și nu mă atinge praful zilnic,
Sunt în locul pe care îl merit
Și care îmi completează splendoarea.
Locul pe care l-am câștigat cu durere,
După atâtea lovituri de la ciocanul vieții.
Lacrimile ce s-au transformat în pietre prețioase
Nu au ce căuta lângă falsuri care sclipesc greșit,
Iar mâna când mă va purta va trebui să fie curată,
Pentru că eu nu o să o înverzesc de la metalul cu aliaj prost.
Nu o să pot accepta niciodată să fiu însoțită de altă bijuterie,
Pentru că nu am avea cum să ne măsurăm valoarea
Căci voi fi la fel de prețioasă și peste ani și ani de zile,
Cu mine va fi deajuns să fiu doar EU... ca să sclipești. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu