Odine With Love

Odine With Love

duminică, 3 mai 2015

~ Car aripi de înger ~

~ Car în spate îngerul căzut
Și sufăr pentru ale sale căderi,
Să mă doară pe mine acut
Pentru urcarea lui în ceruri.
Duc cu mine aripile de înger,
Ce s-au rupt în decadență
Să-i spăl păcatul desfrânării
Prin a mea suferință.
Car în mine suflet de înger,
Să-i pot răscumpăra onoarea,
Mă rog și în soare și în ger
Să-l iau din Iad cu iubirea.
Car în spate aripi de înger căzut
Ce atârnă spânzurat de-al meu suflet mut
Și cu fiecare păcat m-afundă mai mult
În Iadul ce-mi cere jertfa urlând.
Mă cere pe mine pentru eliberare
Al lui suflet din infernul fierbinte
Prin păcatul trupesc ce i-a dat iubire
Iar mie intrarea-n morminte.
Sunt sacrificiu pentru înger căzut
Pentru tine înger ce te-am iubit atât
Îți duc aripile să-ți răscumpăr onoarea
Din patima desfrânării ce ți-a adus căderea. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu