Odine With Love

Odine With Love

joi, 28 mai 2015

~ Slăbiciunea unei femei ~

~ Se spune că femeile puternice nu sunt alese, ele aleg.
Eu poate nu sunt o femeie puternică pentru că tu m-ai ales
Dar eu am ales să te păstrez în inimă și în cuvinte.
Dacă eu ca femeie slabă am ales așa, tu ca bărbat cum ești?
Ce ești? Un bărbat slab sau puternic?
Pentru că de multe ori nu e deajuns doar să alegi, ci să păstrezi.
Cred că asta e adevărata putere a unui om.
Măcar așa femeie slabă cum sunt pot alege ceva....
Ca de acum înainte să aleg să învăț să trăiesc fără tine,
Să aleg să nu te mai vreau doar pentru câteva clipe,
Să aleg să-ți spun nu, atunci îmi ceri să spun da,
Să aleg să te las pe calea ta, fără să îți spun cât greșești,
Să te las să greșești și să te las să te doară,
Să aleg să nu mă mai doară pe mine, pentru tine.
Aș avea atâtea să aleg însă sunt doar o femeie slabă
Și în slăbiciunea mea am știut întotdeauna ce vreau,
Că te vreau pe tine, cel care m-a ales dar nu a știut niciodată ce vrea,
Care în nesiguranța bărbatului a ales mult prea multe,
Dar niciodată nu a putut pune punct atunci când totul era terminat.
Eu știu ce vreau și ce am de gând să aleg să fiu în viață
Și în nici un caz nu vreau să fiu o pată de cerneală pe pagina vieții cuiva,
Vreau să fiu o poveste cu final fericit, cu bune și cu rele.
Da dragul meu, asta vrea o femeie slabă ca mine, să lupte pentru ceea ce vrea
Și să îți iubească până și nebunia, dar să ai măcar un sfert din slăbiciunea pe care o am eu! ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu