Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 30 mai 2015

~ Un suflet de femeie ~

~ Oamenii sunt construiți din aripi de păsări
Din milioane de aripi țesute între ele
Ce se țin împreunate ca într-o horă,
O horă a iubirii eterne.
Atunci când sufletul se simte liber
Aripile se desprind și se îanlță
Zboară în goană spre cerul albastru,
Spre zare, spre locuri unde nimic nu îi oprește.
Oamenii au în piept aripi de păsări
Ce abia așteaptă să fie eliberate prin iubire,
Să se zbată ieșind, să gâdile sufletul
Să urce spre minte, să tulbure totul.
Oamenii își îmbrățișează aripile între ele
Se iubesc contopindu-se
Și zboară împreună spre infinit,
Se joacă dansând, dansează iubind
Și cântă... le cântă aripile valsuri,
Iar valsul plutește în nori călători.
Tu ți-ai luat aripile toate
Și ai plecat... ai zburat.
Unde? Numai tu știi.
Și inima îmi reproșează,
La fel și aripile de păsări din mine.
Mă ceartă că le-am învățat să zboare
Și-acum le țin închise.
Aș fi vrut să-ți spun ” dacă o să zbori, să mă iei cu tine”,
Dar n-am făcut-o pentru că nu aș fi putut
Să îmi lipesc aripile din mine cu tine,
Știind că zborul tău nu e un vals al iubirii.
Și chiar de mă doare și aripile din mine dor
Ți-am dat drumul să zbori,
Te-am desfăcut din mine
Pentru că tu... tu ești doar om, un bărbat,
Iar eu... eu sunt doar suflet.
Un suflet de femeie. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu