Odine With Love

Odine With Love

joi, 5 septembrie 2013

~ Scrisori pentru tine ~ Partea a IV-a ~

       ~ Treceti degetele de-a lungul sufletului meu asa cum le-ai trece prin apa. Doar o data, macar o data sa simti exact ceea ce simt, sa crezi in ceea ce cred, sa vezi ceea ce vad eu, sa auzi exact ceea ce aud eu cand ma doare inima de atatea batai nebune. Sa il atingi de la un capat la altul si sa ii simti fiecare particica, fiecare denivelare si fiecare fisura care a fost lasata de timp. Doar o data fa-o si atunci ai sa intelgi cu adevarat ce simt.

        Treceti mainile peste tot ceea ce insemn si sa intelegi ca nu sunt un lucru, un actor in viata care rosteste un rol. Nu sunt un scriitor care insira cuvinte. Sunt un om care simte totul, care le scrie si le joaca asa cum le traieste si care nu stie ce urmeaza maine in viata sa. Rolul meu e ca al oricarui om in viata sa si nu poti simti ceea ce simt eu, decat in clipa in care vei atinge totul asa cum ating eu. Doar atunci o sa vezi lumea prin ochii mei, acea lume pe care incerc sa o tin curata de tot ceea ce primesc in fiecare zi. Doar atunci o sa gusti iubire prin inima mea, numai in clipa in care vei fi capabil sa uiti de propriul „tu” si sa devii „eu”. ~
                                      ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu