Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 14 septembrie 2013

~ Mă-mbracă fluturii ~

~ Mă-mbracă rochia de fluturi,
Acoperindu-mi trupul plin de răni,
Îmi vindecă sufletul –n adâncuri,
De iubirea care fierbe ca lava în vulcani.

În jurul meu sclipesc vioaie,
Micuţe lepidoptere ce se-nvârtesc,
Să-mi acopere sufletul cu straie,
Din rang înalt şi-mpărătesc.

Căci numai cei aleşi de soartă,
Au suflete de fluturi ce se-nalţă,
Iar viaţa doar pe ei îi poartă,
Spre suferinţe care te descalţă.

Şi după ce rănile le vor fi croit,
Se vor desprinde unul câte unul,
Lăsând să se vadă, un trup înoit,
Ce din fluturi l-a născut destinul.

Şi am să încep o altă viaţă,
Din dureri şi fluturi renăscută,
Alte lecţii, alte drumuri o să am în faţă,
Căci din asta este viaţa omului făcută. ~ 
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu