Odine With Love

Odine With Love

vineri, 3 mai 2013

~ Cadoul meu ~


~ Ai fost cadoul cel promis,
Ai fost dragostea vietii mele
Ai fost iubitul meu din vis,
Si Luna printre stele.


Si daca maine as pleca,
Din lumea asta mare,
As fi sti c-am cunoscut iubirea,
Si n-a fost trecatoare.

Si daca-ar trebui sa traiesc,
Sa uit ce impreuna am simtit,
As prefera acum sa ma ofilesc,
Precum floarea fara asfintit.

Si daca n-as mai simti vreodata,
Atingerea mainilor tale moi,
As pastra in inima curata
Amintirea a ce-am trait amandoi.

Iar daca timpul te va mai aduce inapoi
Sa ma strangi in brate ca pentru ultima data,
Sa ma iubesti de parca lumea s-ar opri pentru noi doi,
Si nu m-ai mai vedea vreodata.

Si-am indurat durerea ani, pentru a iubi,
Sa imi scrie in suflet eternitatea,
Oare cati ar face asta pentru a dori
Sa stie ce inseamna cu adevarat dragostea? ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu