Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 8 mai 2013

~ În patul în care m-ai iubit ~


~ În patul în care am dormit,
Când m-ai atins şi m-ai iubit,
S-a transformat în pat de flori,
Descântat de vrăjitori.


În patul în care m-ai iubit,
Sufletul mi l-am lipit,
Acolo voi dormi pe vecie,
În patul unde nu e saracie.


Căci iubirea-i bogăţia,
Doar ea aduce prorocia,
De a răzbate în pustiu,
Şi a ieşi din purgatoriu.


Am adormit în forma mea de silicon,
În care m-ai turnat ca pe un cocon,
Şi-aştept să se desfacă iară,

Să prind aripi, să ies afară.


Să zbor departe în alt univers,
Cu o alta rimă şi alt vers,
Un alt poem de dragoste,
Un alt decor, altă poveste.

Iar patul în care m-ai iubit,
Noi vom trăi la infinit,
În mintea ta, în viaţa mea,
Anul trecut, acum şi pururea. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu