Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 4 mai 2013

~ Noaptea locuieşti cu mine ~




~ Tu nici nu şti cu câtă dor,
Te strig în vise şi mă omor,
Că nu mă auzi şi pleci departe
Fără să te mai uiţi în spate.



Încerc să ţip doar să m-auzi,
Să nu priveşti cu ochii cruzi,
Dar sângele rece din vene,
E îngheţat demult în tine.

Căci dimineaţa s-a ivit,
Şi ai plecat aşa grăbit,
Iar eu accept şi-o să suport,
Că n-ai vrut iubirea ce ţi-o port.

Te-am aşteptat atâtea vieţi,
Şi-n tot atâtea dimineţi,
Să mă trezesc cu tine alături,
Nu în alt pat, în alte pături.


Tu în altă viaţa locuieşti,
Unde adormi şi te trezeşti,
Pe cine îmbrăţişezi mereu
Şi cine este-n locul meu.
 

Eu m-am născut din a ta coastă,
Sunt ca o Eva în viaţa asta,
Şi de nu vrei şi de nu vreau,
Eu lângă inimă îţi stau.

Doar că destinul meu e scris,
Să accept că te am doar în vis,
Ziua lângă altă Evă îţi e bine,
Dar noaptea locuieşti cu mine. ~
~ Odine ~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu