Odine With Love

Odine With Love

vineri, 10 mai 2013

~ Dorinţa ta ~


 Dacă dorinţa ta va fi să pleci pe altă cale,
Eu nu voi spune nici stai, nici nu pleca,
Voi închide ochii şi voi rămâne-n jale,
Iar gura pe veci, mi-o voi fereca.

Îmi voi ascunde fiinţa în stâncile cioplite,

Ce se deschid, spre adâncul din pământ,
Căci vântul şi furtunile, vieţilor trecute
M-au adus în viaţa asta, cu un legământ.

Să-mi dau viaţa ţie, iar tu de nu o vrei,
Să-mi adun inima zdrelită de cuvinte,
Să-i potrivesc bucăţile, lipind-o cu acel clei,
Adus din stele şi lună şi toate cele sfinte.

Şi legământul sacru cu care am venit,
Să-l port pe veci, în inima mea moartă
Până când viaţa asta, se va fi sfârşit,
Iar eu îmi voi începe, din nou, o altă soartă.

Căci nu voi mai şti a vorbi, în astă viaţă,
Decât în cânt şi rugăciune eu mă voi jertfi,
De îti vei întoarce spatele, către a mea fiinţă
Şi dorinţa ta va fi să pleci, aşa va fi. ~
~ Odine ~





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu