Odine With Love

Odine With Love

duminică, 5 mai 2013

~ Bucura-te ~


     ~ M-am nascut cu creionul in minte si cu el am scrijelit de mica in vise, carti intregi cu cuvinte. Le-am desenat mai intai cu picturi din bucati de Rai, pentru ca mai apoi sa deschid timid ochii si sa desenez in cuvinte. Sa descriu o carticica cu rugaciuni de iubire.
      Nu stiu sa mint si nu pot sa ma mint de asta sunt de multe ori atat de transanta cand vine vorba de adevar. Cand calc in viata cuiva ma spal inainte pe picioare si merg desculta sa nu ii murdaresc sufletul, pentru ca el e sfant, iar acolo vreau sa desenez cate o mica bucatica din Raiul pe care il port cu mine.
      Desenez vietile trecute, caut in minte oamenii care i-am purtat cu mine in vise in toate timpurile, ii caut si ii gasesc, pentru ca trebuie sa le daruiesc o parte din mine. . Si cei ce mi-au facut rau si cei ce mi-au facut bine. M-am intors sa le daruiesc iubire. Asa cum tamplarul isi poarta creionul dupa ureche, asa imi port eu creionul cu iubire in inima.
      Ma joc cu cuvinte dar le daruiesc din suflet si daca scriu in inima lor ceva, mai intai vreau sa sterg ceea ce e rau acolo, ceea ce a fost lasat cu lacrimi si sa las un zambet. Nu stiu altceva, decat sa fac asta, pentru ca am sters demult cuvantul ura si razbunare din mine.
      Vreau sa las in urma un lan imens de iubire, oameni care isi vor da mana si se vor ierta pentru tot raul care si l-au facut reciproc, sa se ierte si sa invie din nou.Sa devina ceea ce nu stiau ca exista in ei si sa se intoarca la fundatia fiintei lor, la iubire.
     Va doresc un Paste fericit si sa aveti parte de zambete si ochi inlacrimati doar de iubire. Sa nu uitati o clipa sa fiti fericiti si sa va impacati cu copilul din voi, sa il adorati pentru ca el este puritatea.
      Sa va iubiti ca fratii si sa nu uitati de Tatal ceresc si de Domnul nostrum Iisus Hristos, cel care pentru noi s-a rastignit, pentru ca noi sa primim curatirea sufletului, sa fim precum oile ratacite in desert care si-au gasit pastorul, cel ce i-a condus pe calea cea dreapta.


Ridica-ti capul din pamant crestine
Si zambeste cu sufletul luminat,
Caci azi este ziua cand pentru tine
Domnul nostru Iisus a inviat.

Priveste lumanarea din a ta mana
Cum aluna norii si face viata senina
Bucura-te cum se bucura lumea crestina,
Caci azi ai primit in sfarsit lumina. ~


~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu