Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 13 martie 2013

~ Leapsa de primavara ~

    Tocmai am primti o leapsa de la Alecsandra Alle, o fata cu parul cret pentru una tot cu parul cret :P
1. Sunteti o persoana rationala ?
    R:  De multe ori nu prea sunt rationala, dar am si momente cand ma pocneste in cap realitatea.
2 . Pe o scara de la 1 la 10 , ce rol are blogging-ul in viata voastra ?
    R:  Haha in ultima luna de zile cam 9.
3. Animalul preferat ?
    R:  Cainele J. Ii ador si am 2, maidanezi fireste.
4. Credinta sau nu ?
    R: Da, cred in Dumnezeu si de cate ori am ocazia ma duc la manastiri sau biserici.
5. Ce carte citesti in momentul de fata ?
    R: Il ador pe Coehlo si tocmai am cumparat “Manuscrisul de la Accra” deci e la rand.
6. Ce nu ai suportat niciodata ?
    R: 
Nu am suportat niciodata oamenii care nu rad, nu le plac animalele si florile.
7.  Care ar fii definitia fericirii ?
    R: Fericirea? Haha, ceva dupa care alergi toata viata si atunci cand crezi ca ai gasit-o viata iti arata ca mai ai de invatat ceva.
8. Ce meserie aveti sau va doriti ?
    R: Culmea sunt omul ala care lucreaza cu cifre si calcule si pe care multi ii injura. As inventa in schimb o meserie pe care as vrea sa o urmez, visator incurabil, pentru ca as fi fruntasa.
9. Ati avut pana acum un moment " decisiv " sa-i spun asa , care v-a influentat toata viata ?
    R:  Momente decisive, da si nu numai unul. Pe unele le-am urmat pe altele nu, iar acum regret pentru ca ar fi fost poate tot o lectie a vietii.
10. Care este/a fost pokemonul vostru preferat ? ( Piiii, piiiii , picaaaa , pikachuuuu !
    R : Categoric Pikachu :)))))
11. Care este partea urata a bloggingului ?
    R: Ca uneori imi gasesc propriile fraze furate si altii si le insusesc :))), dar asta e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu