Odine With Love

Odine With Love

duminică, 24 martie 2013

~ Nu ai fost al meu ~

~ Atingerea degetelor tale peste pielea mea
Inca o simt de parca vantul si-ar plimba degetele
In urechi iti aud vocea, cand imi sopteai usor
Iar mirosul, e amprentat in mintea mea.
Eu nu am vrut sa te vad niciodata nefericit
Si am crezut ca nici tu, nu vrei asta pentru mine,
Insa sunt aceleasi scuze, acelasi cerc fara sfarsit,
E doar un cosmar si nu va fi deloc bine.

Ramas bun, tu cel care erai iubitul meu din vis
Ramas bun, vis fara de speranta,
Nu mai vreau sa te mai am in minte
Iar tu vreau sa ma lasi in pace.
Pe curand, povestea mea de dragoste
Am stiut ca imi vei aduce
Doar durere in clipa in care ma voi trezi,
Asa se intampla cu cei ce se iubesc in vise.



 Sunt momente in noapte cand visez
Ca te tin strans la pieptul meu si ma pierd in atingerile tale
Apoi vin zorile si mi te smulg din brate,
Dar nu te pierd, pentru ca niciodata nu ai fost al meu. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu