Odine With Love

Odine With Love

vineri, 19 aprilie 2013

~ Dacă aş putea ~


~ Dacă aş putea din suflet să te scot
Nu aş mai sta o secundă să socot,
Mi-aş smulge inima din piept
Nici o clipă n-aş mai vrea să mai aştept.

Dacă s-ar putea în minte să nu te mai am
Aş alerga desculţă pân’la Amsterdam,
De medicul m-ar face să nu mai ţin la tine,
M-aş opera să scoată inima din mine.


Ochii mei să se oprească din atâta plâns,
I-aş scoate cu unghiile dinadins,
Urechile mi le-aş cimenta,
Să uite în veci, de vocea ta.

Iar mâinile să nu mai vrea să te atingă,
Le-aş smulge din umeri, să devin o ciungă,
Iar de picioarele la tine ar alerga
Mi le-aş tăia, de-aş deveni oloagă.

Aş deveni fizic neputincioasă,
Dar inima ar mai liberă şi curajoasă,
De-ar putea face Domnul, să uit de tine,
Mi-aş da lui viaţa toată, numai în rugăciune.

De s-ar putea, dacă aş putea,
Să-mi duc pe apă dragostea,
Să curgă lin să mă eliberez de atâta dor,
Să-mi dau drumul la aripi şi să zbor. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu