Odine With Love

Odine With Love

duminică, 7 aprilie 2013

~ Coma iubirii ~


~ Cand m-am nascut aveam mainile in rugaciune,
Stranse la piept sa nu ajunga prea multi la inima.
In timp ce am crescut mainile s-au desprins
Si au inceput sa imbratiseze.
Si mainile s-au lungit si mai mult
De parca erau menite sa imbratiseze sufletele din jurul meu. 
Pana te-am intalnit pe tine.
Atunci nu au mai stiut a imbratisa.
Au ramas stranse dupa trupul tau.

Dimineata in care ai plecat,
Bratele au ramas imbratisand aerul,
Cu ochii inchisi in speranta ca daca ii voi tine asa
Cand ii voi deschide, ma voi trezi din cosmar si vei fi acolo. 
Insa m-a trezit lumina si am deschis ochii
Si nu te-am mai gasit acolo. Atunci am cazut.


Am ramas in coma iubirii pana in clipa in care,
Am simtit ca baloanele pline de heliu au inceput sa imi ridice sufletul
Am simtit mainile fara chip cum ma tin deasupra pamantului
Facandu-ma sa ajung inapoi in pozitia nou nascutului,
La inocenta de care uitasem,
Cu mainile in rugaciune tinandu-mi inima aproape de suflet.
Atunci mi-am deschis bratele spre cel ce m-a avut in grija mereu
Cel ce mi-a aratat ca sufletul meu e un fulg
Si ca se poate ridica oricat de grei ar fi bolovanii,
Care ma trag in jos spre pamant.

M-am trezit din coma iubirii
Si am renascut ca pasarea Phoenix.
Am inteles ca intotdeauna mizeria aduce haos,
Haosul aduce dupa el durere,
Durerea cere rauri de lacrimi,
Lacrimile spala si lasa curatenie
Iar curatenia usureaza sufletul.
Nici o piatra pamanteasca,
Nici o durere lumeasca,
Nu poate sa traga sufletul in pamant,
Cat timp mainile sunt in rugaciune indreptate spre cer. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu