Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 20 aprilie 2013

~ Iubeşte-mă ~


~ Iubeşte-mă aşa cum numai tu şti.
Iubeşte-mă ca un prunc,
Ce are nevoie de primii paşi în viaţă.
Iubeşte-mă ca un copil
Care are nevoie de fiinţa maternă.
Iubeşte-mă ca un adolescent,
Care vrea să schimbe lumea plin de speranţă.
Iubeşte-mă ca un bărbat
Care vrea să devină tată.
Iubeşte-mă ca un adult,
Care are nevoie de iubita alături.
Iubeşte-mă până vei îmbătrâni,
Când vei avea nevoie de o mână,
Să te sprijine când vei merge greoi.
Doar atât, iubeşte-mă 
Aşa cum te iubesc eu pe tine
Şi vei simţi mirosul dragostei vii.

Iubeşte-mă şi nu te vei mai simţi niciodată,
Jumătatea pierdută prin miliardele de jumătăţi,
Ci jumătatea care şi-a găsit bucăţica de iubire
Din care odată a făcut parte. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu