Odine With Love

Odine With Love

marți, 30 aprilie 2013

~ Sunt o femeie ~


~ Nu sunt o păpuşă dragă iubite,
Să apar la braţul tău fără minte,
Să zâmbesc frumos cu privirea senină,
Să dansez cum doreşti ca o balerină.

Nu pot fi modelul perfect pentru tine,
Am suflet şi viaţa şi ţipă în mine,
Iar ochii senini lacrimi să verse,
Să arate tristeţea viselor arse.



Nu sunt de plastic să nu-mi mişc figura
Să spun ce nu-mi place, să nu deschid gura,
Nu pot să aştept într -un colţ pe coridor
Fără să-mi pese că sunt doar de decor.


Nu sunt doar o păpusă iubite,
Sunt o femeie şi nu poate admite,
Să nu aibe dorinţe, păreri şi opinii,
Să-şi ţină ascunşi şi-n lanţ neuronii.

Gândesc, trăiesc, visez şi mă doare,
Să îmi văd rolul de decor pe culoare,
Nu sunt o păpusă să fiu admirată,
Sunt o femeie ce se vrea respectată.


Atât am de zis şi dacă nu-ţi place,
Ieşi pe uşa vieţii şi nu te întoarce,
Dar nu aştepta să-mi tai din zbor,
Să fiu pentru tine, o păpusă în decor. ~

~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu