Odine With Love

Odine With Love

luni, 8 aprilie 2013

~ Sărută-mă şi pleacă ~




~ Sărută-mă şi pleacă, în calea vieţii tale
Iar mie redă-mi viaţa să pot să trăiesc,
Eliberează-mă, de jocurile mentale,
Să pot încet, să mă reconstruiesc.




Şi în drumul tău spre uşă
Să-ţi iei bagajul greu,
Căci nu sunt o păpusă,
Ci sunt un om şi eu.

Nu îmi poţi cere, mereu să mă sacrific,
Pentru că ţie-ţi fac plăcere vieţile duble
Şi nici de vreau să plec, să mă justific,
Căci nu-s trofeul tău, la un joc de table.

Sărută-mă şi pleacă, pe acel drum pe care,
Îl vei alege singur cu ceea ce îţi doreşti
Din toată fiinţa ta, dăi ei acea iubire,
Pe care mie, îmi spuneai c-o să mi-o dăruieşti.

Iar eu voi lua cu mine iubirea ce ţi-o port,
Şi voi spera ca într-o zi să-mi treacă,
Dar până-n ziua aia, tot o să suport
Însă acum, te rog iubite, sărută-mă şi pleacă. ~
~ Odine ~

Un comentariu: