Odine With Love

Odine With Love

marți, 9 aprilie 2013

~ Perla sufletului meu ~


     ~ Exista o linie foarte fina intre a iubi si a zdrobi. Ascult sunetele muzicii si fiecare melodie ma face sa plang pentru ca fiecare cantec imi aduce aminte de tine. Dragostea e ca si cum ai canta la pian, la inceput canti pe note, dar apoi uiti de partitura si canti din inima.

      Cateodata m-am gandit daca viata merita traita, dar apoi imi aduc aminte de zambetul iubirii si stiu ca merita. Se spune ca daca iubesti cu adevarat lasi liber persoana aia si daca se intoarce la tine a fost a ta, dar daca nu, nu a fost sa fie.
     M-am inchis in fildesul scoicii mele, sa imi protejez ceea ce am mai de pret, sufletul. El e perla pretioasa a carei valoare e inestimabila. Nu mai vreau sa atarne la gatul unei persoane, care se va plictisi la un moment dat si va dori sa o schimbe cu o alta bijuterie.
     Imi voi arata frumusetea perlei prin cuvinte, o voi lasa sa emane iubire, ca un soare ce imprastie caldura, voi incalzi sufletele care au racit din cauza vantului  dezamagirii, insa nu va mai parasi niciodata locul sigur in care s-a nascut si a devenit cea mai de pret comoara, perla sufletului meu, iubirea.
    Inima mea e o scoica ce ascunde cea mai importanta bijuterie a sufletului, perla inimii mele. S-a nascut din iubire, traieste numai in iubire si va darui numai iubire. Nici o mana nu va putea culege iubirea de acolo, sa sadeasca ura, nici o mana nu o va putea zdrobi vreodata, tocmai pentru ca iubirea nu moare, nu poate fi distrusa de nici o mana a rautatii. Intotdeauna iubirea se rataceste, insa nu se pierde niciodata, daca este cu adevarat iubire.
                                    ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu