Odine With Love

Odine With Love

joi, 25 aprilie 2013

~ Iubirea mea supremă ~


~ Se scutură copacii-n floare,
Şi-şi lasă în jur culoare,
Cu petale de iubire,
Ce trăiesc în nemurire.

Se scutură copacii-n floare,
Şi aşteaptă cu ardoare,
Ca din florile perfecte,
Să se transforme în fructe.


Se scutură copacii-n floare,
Sufletul mai rău mă doare,
Eu sunt departe, tu eşti departe,
Şi-atâta lume ne desparte.

Se scutură copacii-n floare,
Pe cer cad stele căzătoare,
Iar eu privesc şi îmi doresc,
Lângă tine să mă trezesc.



Se scutură copacii-n floare
Iar inima mea încet moare,
Căci mai e puţin şi vine,
Un an de când am fost la tine.

Se scutură copacii-n floare
Venim să ne pregătim de plecare,
Intrăm pe uşa vieţii prin durere,
Ieşim din ea printr-o tăcere.


Dar nu murim, căci ne vom naşte,
În alţi copaci ce vor cunoaşte,
Primăveri cu înflorire,
Ce vor trăi în nemurire. 



Şi-acolo vom trăi-n iubire
Adânc înfipţi în fericire,
E singura ce e eternă,
Doar ea, iubirea  mea supremă.~
~ Odine ~ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu