Odine With Love

Odine With Love

marți, 2 aprilie 2013

~ Inelul de aripi ~


     ~ Mi-au crescut pe deget doua aripioare. Asta sa imi aduca aminte ca odata am fost o pasare. Chiar daca am incercat ca micuta sirena Ariel sa fiu doar un om, se pare ca trecutul ma urmareste. Le-am taiat si au crescut iar.
      Arata de parca as purta un inel pe degetul aratator si indica exact directia din care am venit. M-am casatorit cu cerul si el ma vrea inapoi. Nu poate divorta de mine, pentru ca in fata lui Dumnezeu suntem unul.

     Doua suflete ingemanate, doua jumatati ale unui intreg, eu si cerul, o cununie de neuitat. Ne-am ignorat unul pe altul, incercat sa incepem o noua viata, dar mereu ceva ne va aminti de trecutul impreuna.
      Cer fara pasari, nu exista. Iar cerul meu vrea sa imi aminteasca originea mea, ca nu sunt un om ci un suflet inaripat. Mi-au crescut pe degetul aratator doua aripioare.
Ele sunt inelul meu de cununie cu Raiul si imi arata intotdeauna directia, in sus tot mai sus, spre cer. ~
                          ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu