Odine With Love

Odine With Love

duminică, 28 aprilie 2013

~ Mă vei iubi oare? ~

Miroase sufletul din mine,
A flori pierdute în asfinţit,
Culese doar printre suspine,
Din clipa în care m-am rănit.


Iar vântul părul mi-l răsfiră,
Privind în zare spre apus,
Şi sufletul mi se deşiră
De la cuţitul ce m-a străpuns.





L-ai aruncat la nimereală,
În ţintele din jurul tău,
Fără să ţii socoteală,
Că-l vei străpunge, chiar pe-al meu.

Şi ai jurat că n-ai să poţi vreodată,
Să mai răneşti inima care,
Ce vrei alături de a ta să bată,
Şi să-ţi aducă vindecare.

Chiar şi rănită de cuţit în spate
O spun mereu ca pe-o cântare,
Te voi iubi o eternitate,
Dar tu mă vei iubi oare?

Iar dragostea se-mparte toată,
La cel ce mi-a lovit destinul,
Şi chiar de sunt de mulţi dorită,
Eu am ales să fi TU, acel, UNUL. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu