Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 6 aprilie 2013

~ Mă iert ~


~ De azi mă iert pentru păcate
Ce le-am făcut de dragul tău,
Şi-aştept ca viaţa după moarte,
Să mă cruţe de dorul cel greu.

De azi te iert şi pe tine,
De multele minciuni rostite,
Şi ma rog să îţi fie bine
Să uiţi de lumile deşarte.

Şi iert si locurile unde ai trecut
Şi aşternuturile care,
Departe de mine te-au ţinut
Căci toate sunt trecătoare.

Îmi iert sufletul sărman ce-odată
Păcătuia iubindu-te în modul nebunesc,
Acum deschid o altă poartă
Şi vreau fiinta să mi-o spovedesc.

Spre zâmbete si heruvimi,
Spre sfinţi cu aure de lumină,
Spre ceruri albastre şi lumi,
Către lumea cea divină.

Şi las iubirea pământeasca,
Pe harta unde e mult dor,
Aleg iubirea Dumnezeiască,
Cu sufletul înălţîndu-se in zbor.

Şi aripile imi voi desface,
Să mă duc călătorind,
Cu păsările cerului dibace,
Cu întreaga fiinţă zâmbind. ~
~ Odine ~


4 comentarii:

  1. MY SWEET ANGEL EYES,MULTUMESC!
    Şi aripile imi voi desface,
    Să mă duc călătorind,
    Cu păsările cerului dibace,
    Cu întreaga fiinţă zâmbind. ~
    ~ Odine ~

    CU DRAG TAVI <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere