Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 27 aprilie 2013

~ Vrăjitorul ~

~ Mă rog seara la luna plină
Să îmi aducă în suflet lumină,
Vrăjile să le topească,
Inima s-o liniştească.

Tu, Vrăjitorule ateu
Mi-ai luat inima ca pe trofeu,
Şi-ai hrănit-o cu cuvinte,
Şi cu false jurăminte.

Ochii îmi sunt umezi mereu
Şi mă topesc de dorul greu,
De dorul unui vrăjitor,
Cu multe roluri de actor.


Ai amestecat la poţiuni,
Făcute din promisiuni,
Şi din dorinţe ameţite,
Din pasiuni dezlănţuite.

Toate au fost amestecate
Dar fără pic de sentimente,
Ţie, vrajitorule actor,
Nu ţi-a păsat că o să mor.


În palmă m-ai ţinut ascunsă,
Iar inima de ace pătrunsă,
Şopteai în urechi descântece,
Să mişti fluturii în pântece.

Degeaba mereu m-ai dorit,
Căci niciodată nu m-ai iubit,
Desfă-mă tu de vraja ta
Să pot trăi, să pot uita.

Te rog deschide larg podul palmei
Să mă desfaci de vraja dragostei,
Dar să-mi dai drumul uşor
Să nu mă doară şi să nu mor. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu